Velkopopovický Kozel vylepšuje recepturu svých dvou nejpopulárnějších variant - Kozla 10 a 11

Oblíbená česká pivní značka Velkopopovický Kozel se rozhodla vylepšit recepturu svých dvou nejpopulárnějších variant. Kozel 10 a 11 se dočkaly plnější, bohatší chuti a proměnou si prošly také obaly – celé portfolio dostalo nový prémiovější design.

Se zřetelem na změny pivního trhu a vědomím, že i poctivé tradiční řemeslo se musí neustále vylepšovat, se Velkopopovický Kozel rozhodl pro nejvýraznější změnu za posledních 20 let, v jejímž rámci dochází k redesignu vzhledu téměř celého portfolia produktů a vylepšení receptury Kozla 10 a 11.

„Vylepšení v receptuře Kozla 10 a 11 jsou přirozeným vývojem naší snahy vařit poctivé pivo ještě lépe. Nový Kozel má nyní ještě plnější chuť. Přitom jsme zachovali chuťový profil, který je pro Kozla tak charakteristický. Pivařům tak přinese intenzivnější zážitek při zachování výborné pitelnosti,“ prozrazuje sládek Velkopopovického pivovaru Vojtěch Homolka.

Kozel je po dlouhá desetiletí jedním z nejoblíbenějších českých piv a daří se mu i v zahraničí. Sládci z Velkých Popovic upravili jeho recepturu, aby docílili intenzivnějšího zážitku z jeho pití. Spotřebitelé v provedeném výzkumu hodnotili nového Kozla 10 i 11 jako jednoznačně lepšího. A s nimi souhlasí i více než 90 procent hospodských.

U všech variant se také zásadně mění vzhled obalů. Cílem nového designu je dosažení lepší rozpoznatelnosti produktu v obchodech a snazší orientace mezi jednotlivými variantami. Veškeré obaly teď budou modernější, více prémiové a odlišné od ostatních pivních značek na českém trhu. Na první pohled bude také jasné, jestli si zákazník kupuje Kozla 10, černého, ležák nebo řezané pivo. „Chtěli jsme, aby nový design výrazněji komunikoval klíčové hodnoty značky, jako je poctivost a řemeslnost. Jsme moc rádi, že ho naši konzumenti přijali tak dobře.“ říká Vojtěch Homolka.

Uvedení Kozla 10 a 11 na trh podpoří marketingová kampaň s vlastním TV spotem, který bude k vidění na obrazovkách do 9. listopadu 2020. Součástí spotu je jako již tradičně řemeslník – v letošním roce jde o čalouníka. V průběhu podzimních měsíců ji doprovodí digitální a PR kampaň i výrazné stojany v obchodech.